1. Jelte Member

Please make sure /.well-known alias..

Topic geplaatst op: 30-06-2018 om 14:11

Titel: Please make sure /.well-known alias is setup in WWW server.

Beste mensen,

Ik probeer een SSL certificaat aan te vragen van LetsEncrypt, via de DirectAdmin van mijn domein. Echter, krijg ik nu continu de melding 'Please make sure /.well-known alias is setup in WWW server.' Tussen mijn eerste poging en laatste poging zitten +- 18 uren.

Ik heb eerst gekeken op dit forum, en er werd aangegeven dat er gecheckt moet worden of er een A-record bestaat voor het domein zonder www. ervoor. Dit record bestaat bij mij gewoon.
    Ik kwam ook elders op het internet tegen dat er een los www. A-record aangemaakt moet worden. Dit probeerde ik, maar dat record wordt niet opgeslagen door DNS-beheer. Die lijkt me dan ongeldig?

Al met al een paar dingen uitgeprobeerd, verder geen standaardinstellingen gewijzigd. Toch krijg ik de melding die ik hierboven beschreef.

Heeft er iemand een oplossing voor mij?

Groetjes!

Reageer
  2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 30-06-2018 om 14:20

Hallo, dit moet even nagekeken worden via een support ticket. U kunt een support ticket aanmaken via het Versio klantenpaneel: https://www.versio.nl/customer/helpdesk/tickets of via support@versio.nl . U ontvangt vervolgens een antwoord via het ticket van zodra nagekeken.

Vond u dit antwoord nuttig?