1. Maarten Member

Account suspended

Topic geplaatst op: 25-06-2018 om 08:50

Goedemorgen, ik kan niet inloggen bij directadmin en op de website krijg ik dit te zien:

This account has been suspended.
    Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.

Hoe kan ik dit oplossen?

Reageer
  2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 25-06-2018 om 09:37

Goedemorgen Maarten,

U heeft te veel dataverkeer verbruikt, hierdoor is uw website niet bereikbaar. U kunt dit oplossen door tijdelijk meer dataverkeer bij te kopen als het eenmalig is dat u meer bezoekers ontvangt.

Verwacht u dit vaker, dan raad ik u aan om te upgraden naar het opvolgende pakket:
    https://www.versio.nl/artikelen/22-kan-ik-tussentijds-upgraden-naar-een-groter-pakket

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Melissa Member
    Reactie geplaatst op: 02-08-2018 om 08:50

Hallo,

ik heb deze ochtend hetzelfde probleem ondervonden, alleen is het de volledige reseller dat offline werd gehaald. Ik heb extra dataverkeer bijgekocht maar zonder enig resultaat.
    Zonder toegang tot directadmin is het onmogelijk te achterhalen hoeveel dataverkeer extra ik nodig heb. Is er een andere manier om dit te zien?

4. Rudi Member
    Reactie geplaatst op: 02-08-2018 om 09:41

Hallo,

Ik heb identiek hetzelfde probleem, daarenboven als ik mijn site wil bezoeken krijg ik een volledig andere site te zien. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ik teveel dataverkeer gebruikt heb, maar kan dit niet controleren doordat ik geen toegang heb tot directadmin.

5. Maarten Member
    Reactie geplaatst op: 02-08-2018 om 09:56

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem met meerdere van mijn accounts. Het is onmogelijk dat er teveel dataverkeer is gebruikt.
    Er is hier duidelijk een probleem bij de versio hosting. Gelieve dit te willen nakijken en nodige acties te ondernemen.

6. Maarten Member
    Reactie geplaatst op: 02-08-2018 om 10:03

Hallo,

Bij nazicht zie ik dat voor 13 van mijn accounts de bandwidth op 0 geplaatst is (2.57 / 0.0). Echter wanneer ik in de details van de user opvraag zie ik dat er wel degelijk een bepaalde hoeveelheid bandbreedte is toegekend.

7. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-08-2018 om 10:18

Goedemorgen,

Er waren wat problemen ontstaan bij het uitlezen van een configuratiebestand in Directadmin, dit is reeds opgelost en uw websites dienen weer bereikbaar te zijn, onze excuses voor het ongemak.

Mocht u nog problemen ondervinden, dan wil ik u vragen om hierover een ticket aan te maken of een e-mail te sturen naar support@versio.nl.

8. Rudi Member
    Reactie geplaatst op: 02-08-2018 om 16:31

Ik heb om 10.40 een ticket aangemaakt en heb tot nu toe (bijna 6 uur later) nog altijd niets gehoord.
    Ik ben niet bereikbaar via mail, mijn klanten krijgen het bericht dat mijn domein "suspended" is