1. Martijn Member

Houder domein per ongeluk gewijzigd 2

Topic geplaatst op: 24-06-2018 om 19:24

Okay, ik open hem gewoon opnieuw, want ik vind het niet tof dat je hem prive maakt. Dit topic mag gewoon door iedereen gelezen worden.

Hoi,

Heb net per ongeluk de houder van een van mijn domeinnamen gewijzigd, omdat ik nog niet bekend was met jullie nieuwe layout, en niet wist dat als ik uit de dropdown een andere houder zou selecteren hij hem ook gelijk op zou slaan.

Nou stond de houder op "Onbekend", wat neem ik aan betekent anoniem. Ik weet namelijk dat ik indertijd heb aangegeven dat ik het anoniem wilde hebben. Maar nou heb ik hem dus per ongeluk van anoniem afgehaald.

Nou sprak ik met de helpdesk (ene Fabien), en die beweert nu dat ze niet in mijn facturen kunnen zien dat ik ooit voor anonimiteit heb betaald. Dus zou ik nu 5 euro moeten betalen om hem weer op anoniem te zetten. Maar denk nou even logisch na; hoe kon het dat hij nu net nog op Onbekend stond als ik niet ooit al die anonimiteit had betaald of iig geregeld (volgens mij was dat vroeger namelijk ook gewoon gratis bij jullie, al beweert jullie helpdeskmedewerker van niet).

Ik vind dit niet echt chique moet ik zeggen. Voelt echt alsof ik genaaid wordt. Hij stond op anoniem, ik veranderde hem per ongeluk van anoniem af; verander hem gewoon gratis voor me terug? Waar is de klantvriendelijkheid?

2. Martijn Member
    Reactie geplaatst op: 24-06-2018 om 19:24

Medewerker Fabien heeft net het initiele topic op prive gezet, en ik ben daar niet van gediend.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 24-06-2018 om 19:31

Zulke zaken worden niet behandeld via het forum. Uw ticket is doorgezet naar onze klachten afdeling... U zal reactie ontvangen van onze helpdesk manager of directie.

4. Martijn Member

Je reageert weer niet op de crux:

Dat mijn andere domein wel gewoon nog op anoniem staat. Omdat ik die niet per ongeluk net heb gewijzigd. Je gaf dit in een eerdere reactie op mijn ticket ook al aan, dus ik weet niet wat je hier niet aan volgt.

Oud domein B staat nog op anoniem, oud domein A niet meer, omdat ik die net per ongeluk heb gewijzigd. Wat volg je hier niet aan?

5. Martijn Member

Ja dat is misschien maar beter ook ja, jij hebt overduidelijk geen idee waar je mee bezig bent.