1. Alex Member

Mail / dns / extern website building

Topic geplaatst op: 23-06-2018 om 12:31

hoi, Ik heb een domeinnaam via versio. en ook een webhosting pakket. ik had er een email op aangemaakt. het werkte. nu wilde ik een website via squarespace maken op mijn domein. ik zette dns beheer aan en voegde een paar adressen toe. mijn website deed het goed. maar mijn mail stopte met werken. ik verwijderde hem en maate een nieuwe aan, maar die verstuurt niks en ontvangt ook niks. ondertussen zijn al mijn dns verwijzinen ineens weg. en als ik op herstel druk krijg ik ze niet te zien. nu doet helemaal niks het meer. kan ik her hulp bij krijgen.

Reageer
  2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 23-06-2018 om 12:42

Hallo, wanneer u het DNS beheer aanzet zal u het mail, pop en smtp DNS record moeten instellen naar het IP van uw hosting pakket.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Rene Member
    Reactie geplaatst op: 25-06-2018 om 17:20

Hallo ik heb een vraag over mijn mail adres weizigen
    het gaat om het mailadres dat jullie gebruiken om dingen heen te sturen
    [dus niet het mailadres wat bij de site hoort]

ik wil het mail adres wijzigen maar dat kan niet omdat de bevestiging naar mijn oude mail sturen
    en daar kan ik niet meer op komen

4. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 25-06-2018 om 18:24

Goedemiddag Rene,

U heeft de mogelijkheid om het e-mailadres te wijzigen, hiervoor verwijs ik u naar het volgende artikel: https://www.versio.nl/artikelen/389-wachtwoord-vergeten-en-geen-toegang-meer-tot-emailadres

Ik wil u vragen om hierover contact op te nemen via een ticket of per mail support@versio.nl.