1. Ale Member

Waar is mijn website?

Topic geplaatst op: 16-06-2018 om 07:26

Ik heb eergisteren mijn website geactiveerd, een Ssl certificaat en enkele scripts. Mijn website is echter niet actief, niet te vinden. Moet je daarvoor nog extra handelingen verrichten, zo ja, welke. Geen website, maar ook geen email om het certificaat te activeren. Navigatie op de versio-site is ook niet geweldig, je blijft zoeken. Ik ben niet blij, heb je een website, kun je hem niet vinden....

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-06-2018 om 09:34

Hallo, u heeft de nameservers nog niet ingesteld voor het domein. Deze stappen zal u nog even moeten volgen: https://www.versio.nl/artikelen/40-hoe-koppel-ik-een-domeinnaam-aan-een-webhosting-of-reseller-hosting-account

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Ale Member
    Reactie geplaatst op: 16-06-2018 om 15:50

Het blijkt dat ik dit gisteren ook al heb gedaan. Net nog maar keer; dit levert de volgende reactie op:
    De domeinnaam is al aanwezig op de server. Wij hebben alsnog de nameservers aangepast. Het duurt maximaal 24 uur voordat deze wijziging overal op het internet verwerkt is.

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-06-2018 om 16:02

@Ale Het is nu nog even wachten tot de DNS is verwerkt. Het duurt gemiddeld 4 à 8 uur, maximaal 24 uur voor de DNS volledig is verwerkt.

5. Ale Member
    Reactie geplaatst op: 16-06-2018 om 21:01

Okee, maar dat dacht ik gisteren ook al. U denkt dus dat ik zondag gewoon kan inloggen op: alehansma.nl ? Graag want daar heb ik Moodle geplaatst en de cursus begint maandag.....
    Duimen dat dit op tijd lukt.

6. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 17-06-2018 om 09:40

@Ale Dat klopt, en de website is reeds zichtbaar voor me op het domein.