1. Misja Member

Uw certificaat wordt gevalideerd..

Topic geplaatst op: 15-06-2018 om 17:06

Zit de hele dag te wachten op validatie van een SSL certificaat. Mijn 2 vorige had ik direct bericht van. admin@domein.nl werkt maar komt niks binnen.

Uw certificaat wordt momenteel gevalideerd. Dit kan afhankelijk van het type certificaat enige tijd in beslag nemen. U ontvangt een e-mail zodra uw SSL certificaat gereed is.

Reageer
  2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 15-06-2018 om 17:14

Goedemiddag Misja,

U dient bij Comodo certificaten sinds kort een CAA record aan te maken, vervolgens dient de validatie e-mail na 4 uur wel aan te komen op het moment dat u dit opvraagt via het klantenpaneel. Dit hoeft niet altijd, maar ik raad u aan om dit altijd aan te maken.

Type CAA
    Naam: uwdomeinnaa.nl
    waarde: 0 issue "comodo.com"

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Misja Member
    Reactie geplaatst op: 15-06-2018 om 17:52

Is het niet zo dat je sowieso een mail krijgt of het gelukt is of niet?
    Dat ging van de week probleemloos zonder de CAA.
    De 4 uur is wel verstreken en er is geen mail ontvangen.

4. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 15-06-2018 om 18:08

Ik raad u aan hierover een support ticket aan te maken. Het forum is bedoelt voor customer to customer vragen en ik denk niet dat iemand hier u met deze vraag kan helpen. U kunt mailen naar support@versio.nl
    Dan wordt er automatisch een ticket aangemaakt door ons systeem van de mail die u stuurt. Dan zal de ssl lijn dit nazien voor u bij de leverancier.

5. Misja Member
    Reactie geplaatst op: 18-06-2018 om 09:56

Vreemd, in webmail zie ik dat ik de verificatie mail wel heb ontvangen. Dan heb ik een fout gemaakt met het doorsturen van het admin@ adres. Het is nu gelukt.