1. jordys Member

Domeinnaam hosten

Topic geplaatst op: 27-04-2012 om 23:01

Ik heb zojuist een domeinnaam + webhosting voor Belgie aangekocht.Alleen werken mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet. Ook de DirectAdmin link werkt niet !!!
    Via een ftp programma kan ik dus niets uploaden van mijn eigen website.
    Kan iemand mij een duidelijk antwoord geven op mijn probleem?

2. joostvdv Member
    Reactie geplaatst op: 28-04-2012 om 10:52

Ik heb hetzelfde probleem, ik heb gisteren avond een domein + webhosting (silver) gekocht en kan nergens inloggen behalve het klantenpaneel van versio. Ik heb dan geprobeerd mijn wachtwoord te resetten via het klantenpaneel maar dat werkt ook niet.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. lloyd netwinkels Member
    Reactie geplaatst op: 28-04-2012 om 13:32

Hier ook hetzelfde. Via Filezilla kan ik ook niet inloggen. Geeft een error 530 aan. Gisternacht nog even alle instellingen veranderd en kijken of het 24u later effect heeft.

4. Anna Scholiers Member
    Reactie geplaatst op: 30-04-2012 om 12:03

Zelfde probleem hier. Nog steeds geen oplossing. En onmogelijk om via klanten paneel passwoord te resetten etc. Vrees dat Koninginnedag de oplossing niet sneller zal doen brengen.

5. jordys Member
    Reactie geplaatst op: 30-04-2012 om 17:07

Het is nu precies drie dagen geleden dat ik om hulp heb gevraagd i.v.m. het mogelijk resetten van mijn wachtwoord. Geen enkele reactie. Morgen 1 mei, feestdag in België, vandaag Koninginnedag in Nederland;Waar is dan die 24/24 helpdesk? Moet ik nog een week wachten voordat mijn website online komt?

6. joostvdv Member
    Reactie geplaatst op: 30-04-2012 om 18:10

Het werkt!
    Gewoon even uw wachtwoord resetten in uw klantenpaneel en indien dit lukt inloggen bij directadmin.

7. jordys Member
    Reactie geplaatst op: 01-05-2012 om 23:36

4 dagen later ... nog steeds niets !!!

8. Satioz Member
    Reactie geplaatst op: 02-05-2012 om 11:11

Neem gewoon even contact op per mail, dan ben je soms sneller af dan hier zitten wachten.