1. Frank Member

Mail koppelen aan Office365,website down

Topic geplaatst op: 12-06-2018 om 07:16

Ik heb mijn mail aan een office 365 account gekoppeld. Hiervoor heb ik exchange geconfigureerd in office 365. Dit werkt allemaal prima nadat ik de DNS records heb aangepast. Echter geeft mijn website nu aan "Uw domeinnaam is geparkeerd". Als ik inlog op mijn versio dan zie ik dat "DNS beheer" aan staat. Kan ik DNS uit zetten en vervolgens daar de ip addressen van mijn hostingpakket aangeven? Vorige keer toen ik dit geprobeerd heb waren de records van mijn mail ook aangepast waardoor de mails niet meer bij exchange in office 365 aankwamen.

2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 12-06-2018 om 09:35

Goedemorgen Frank,

U heeft dan mogelijk DNS Beheer aanstaan en de A-records verwijzen niet naar het IP-adres van uw server, dit dient u dan aan te passen.

Indien u als reactie de domeinnaam overhandigd, dan is het voor ons mogelijk om met u mee te kijken.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Frank Member
    Reactie geplaatst op: 12-06-2018 om 14:17

f-consultancy.be is de domeinnaam

4. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 12-06-2018 om 18:26

U heeft dns beheer actief gezet voor het dns van office toe te voegen maar de domein ip adressen staan aan de parkeerserver gekoppeld.
    185.182.56.12 is het parkeer ip adres
    U dient in de records al die ip adressen aan te passen naar die van uw hosting.
    Daarna zal binnen 4 a 8 uur de site en de mail weer fuctioneren.