1. Klaske Member

Bestelde domein

Topic geplaatst op: 04-06-2018 om 14:42

Hallo ik heb een domein besteld bij jullie en kreeg factuur netjes retour. Hierop volgde een mailtje van een bedrijf dat ik niet ken en weet niet wat ik hier mee aan moet. Wel zie ik al mijn gegevens staan daar staan zoals adres telefoonnummer als ik daar heen link en daar ben ik totaal niet blij mee. Ik denk even aan de nieuwe privacy wet kunnen jullie dit verklaren? Graag even een goede uitleg.

AXC Domain Registry <no-reply@axc.eu>
    14:01 (33 minuten geleden)
    aan mij
    Dear mis

You have ordered a domain name with one of our affiliates. We need confirmation from you; the domain name holder. Please confirm the information below with the following link:

Reageer
  2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 04-06-2018 om 14:54

Goedemiddag Klaske,

AXC is onze partner voor domeinregistratie, u dient bij AXC te valideren dat u daadwerkelijk de houder bent.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Klaske Member
    Reactie geplaatst op: 04-06-2018 om 15:38

Vreemd hoor nog nooit gedaan op deze manier dit is de eerste keer dat dit zo moet. Ik word een beetje achterdochtig zo en om welk domein het gaat staat er ook niet bij. Maar oke heb het net laten weten dat ik de houder ben heeft het iets met de .com te maken?

4. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 04-06-2018 om 17:36

De domeinen die u bij ons aanschaft nemen wij af via de partij AXC. De domeinnamen die u bij ons heeft aangeschaft bevatten een houder die u tijdens de registratie hebt opgegeven, om deze houder de rechten over het domein te geven vraagt AXC of u dit kunt bevestigen. Indien u de houder niet bevestigd kan er geen gebruik gemaakt worden van het domein. Is inderdaad bij internationale domeinnamen zoals .com gebruikelijk.