1. Tom Member

Cronjob instellen YetiForce

Topic geplaatst op: 30-05-2018 om 15:10

Beste allemaal,

Ik ben niet zo thuis in de cron wereld, maar om mijn CRM systeem YetiForce werkend te krijgen moet ik een cronjob toevoegen maar ik krijg een error in DA. Het gaat om een bestand dat eindigt op .sh, nou ben ik geen expert op dit gebied dus ik weet niet waarom dit type niet gebruikt kan/mag worden. Op het hulpforum van YetiForce is te lezen dat juist dit bestand moet worden toegevoegd als nieuwe Cron Job. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen, of kan het niet bij Versio en moet ik op zoek naar een alternatief om YetiFroce te hosten?

Extra details: het probleem is dat er binnen het systeem '0 results' komt te staan na een zoekopdracht, volgens verschillende mensen op hulpfora omdat de Cron Jobs niet zijn toegevoegd.

Als ik onduidelijk ben, schroom niet om naar meer details te vragen. In ieder geval bedankt voor het lezen van mijn vraag, hopelijk kan iemand mij uit de brand helpen.

2. Tom Member
    Reactie geplaatst op: 30-05-2018 om 15:32

Ik weet niet wat ik gedaan heb maar het lijkt nu toch te werken. Dan maar een andere vraag, hoe laat ik een Cron elke 5 minuten updaten? Is dat /*5 of gaat hij dan elke vijfde minuut van een uur updaten, zoals bijvoorbeeld om 13.05 - 14.05 - 15.05? Of is er een andere minimale update tijd bij Versio? Nogmaals, ik ben een beetje nieuw op het Cron Jobs vlak..

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 30-05-2018 om 15:55

Goedemiddag Thomas.

Fijn om te horen dat het u inmiddels gelukt is. Een Cronjob om de 5 minuten, dan dient u bij Minute */5 in te voeren.

Vond u dit antwoord nuttig?