1. Ilias Member

Problemen met mail

Topic geplaatst op: 26-05-2018 om 20:06

Op mijn website heb ik een boekingsformulier waarbij mensen in staat zijn om te boeken. Deze mails worden automatisch doorgestuurd naar mijn Gmail-account.

Echter is hij er opeens mee opgehouden, bij het invullen van deze formulieren ontvang ik geen bericht op mijn Gmail, terwijl ik het wel ontvang als ik zelf mail naar het mailadres van jullie.

Waar zou dit aan kunnen liggen?

Reageer
  2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 27-05-2018 om 09:38

Hallo, gebruikt u het info@ adres op het domein nog als Afzender/FROM adres in uw formulier? Dit moet anders even verder nagekeken worden via een support ticket. U kunt een support ticket aanmaken via het Versio klantenpaneel: https://www.versio.nl/customer/helpdesk/tickets of via support@versio.nl . U ontvangt vervolgens een antwoord via het ticket van zodra nagekeken.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Raf Member
    Reactie geplaatst op: 18-06-2018 om 10:41

Als ik probeer in te loggen met mijn mailadres bij Roundcube krijg ik altijd de melding "verbinding met IMAP-sever mislukt". Hoe komt dit?

4. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 18-06-2018 om 10:47

Dit komt omdat uw pakket is verlopen, deze kunt u via pagina https://www.versio.nl/customer/expired binnen 30 dagen als nog verlengen zonder verlies van data .

5. Raf Member
    Reactie geplaatst op: 18-06-2018 om 10:57

Ja dat is door gebruik te maken van een webhosting, maar ik heb een pakket van sitebuilder, daar kun je ook e-mailadressen aanmaken. Waar kun je daar dan mee inloggen?

6. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 18-06-2018 om 12:01

Goedemorgen Raf,

U kunt dan inloggen in de webmail door naar mail.axc.nl te gaan in uw browser, hier kunt u dan vervolgens inloggen.