1. Nancy Tjong Member

Wordpress niet zichtbaar

Topic geplaatst op: 24-04-2012 om 18:25

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag mijn aangekochte domeinnaam (digitalyou.nl) gekoppeld aan een hostingpakketje wat ik zelf heb aangemaakt in mijn resellerspakket. Vervolgens heb ik handmatig wordpress in de public_html gezet. Normaliter zou ik een scherm moeten krijgen waarop wordt aangegeven dat wordpress naar behoren is geinstalleerd, maar ik zie nog steeds een algemeen welkomsbericht, wat niet mogelijk moet zijn omdat ik alle bestanden die ik niet nodig heb in een map heb gezet met de naam "oud". Weet iemand wat er aan de hand is? Ik heb wel vaker met wordpress gewerkt en normaal doet hij het gewoon...

Alvast bedankt!
    Groetjes, Nancy

2. Nancy Tjong Member
    Reactie geplaatst op: 24-04-2012 om 20:24

Probleem inmiddels al verholpen. index.html moet weggeooid worden en de gebruiker opnieuw aangemaakt, nadat de oude is verwijderd. Database hoeft ook niet aangemaakt te worden wanneer gebruik wordt gemaakt van de automatische installatie.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Hvvzw Member
    Reactie geplaatst op: 24-04-2012 om 20:24

Vermoedelijk ben je vergeten om de index.html te verwijderen in de public_html.
    Wordpress werkt namelijk met index.php

4. Hvvzw Member
    Reactie geplaatst op: 24-04-2012 om 20:25

Blijkbaar was mijn reactie enkele seconden te laat ;-)

5. Nancy Tjong Member
    Reactie geplaatst op: 24-04-2012 om 22:52

Hoi Hvvzw, Bedankt voor je bericht! Ja er waren ook nog wat andere dingetjes met het aanmaken van users in het het resellerspakket. Maar gelukkig is het nu opgelost :-)

groetjes!

6. Katerina Panasjoezjenkova Member
    Reactie geplaatst op: 07-05-2012 om 12:23

Ik heb steeds dezelfde probleem. index html heb ik gegegooid en nieuw user aangemaakt, maar zie geen verschil. het website is steeds niet te zien alleen welkom to the aria...