1. Orhan Member

Koppeling sitebuilder met domain

Topic geplaatst op: 23-05-2018 om 08:57

Hoi,
    Kan iemand mij uitleggen hoe het werkt met sitebuilder; zodra ik een website maak met sitebuilder en op 'Publiceer' klik, wordt de site zoals verwacht gepubliceerd en kan ik inderdaad zien dat mijn website in de lucht is en werkt in mijn webbrowser. Maar zodra ik via FTP in mijn webhosting (versio) inlog, zie ik de desbetreffende files niet terug in domain>public_html. Hoe kan dit, waar wordt mijn website gepubliceerd? Ik kan mij niet herinneren dat ik onder sitebuilder FTP login en passwd heb ingevuld... Alvast bedankt.

Reageer
  2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 23-05-2018 om 09:45

Goedemorgen Orhan,

De sitebuilder is een afzonderlijke dienst inclusief hosting, deze omgeving is niet voorzien van FTP en u kunt niet bij de bestanden.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Orhan Member
    Reactie geplaatst op: 23-05-2018 om 20:48

@Gavon bedankt voor je reactie, hoe krijg ik nu mijn website in de lucht? Ik heb op een paar knopjes gedrukt (DNS beheer uit gezet!) in versio en nu werkt mijn site niet meer (ik krijg de melding; To change this page, upload your website into the public_html directory). Ik wil sitebuilder blijven gebruiken en tegelijk ook dat mijn email het doet. Ik kom er niet uit zo....

4. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 23-05-2018 om 20:55

Ik raad u aan hierover een support ticket aan te maken. Het forum is bedoelt voor customer to customer vragen en ik denk niet dat iemand hier u met deze vraag kan helpen. U kunt mailen naar support@versio.nl
    Dan wordt er automatisch een ticket aangemaakt door ons systeem van de mail die u stuurt.