1. Robert Member

Heruitgifte werkt niet bij versio

Topic geplaatst op: 22-05-2018 om 09:42

Ik krijg steeds maar een mail terug dat er problemen zijn bij de CA die de uitgifte verwerkt

"Geachte gewaardeerde klant,

De aangevraagde heruitgifte van uw SSL certificaat voor *.haije.eu is zojuist mislukt. Er is wat mis gegaan bij de CA welke de heruitgiftes verwerkt.

U kunt direct een nieuwe heruitgifte aanvragen in uw klantenpaneel. Mocht het vaker mis gaan, neem dan even contact met ons op. "

dan neem je contact op en dan krijg je eerst een antwoord waar ze duidelijk niet alle berichten hebben gelezen.

wat mij opvalt is dat als ik mijn crs code plaats en dan door klik krijg je het scherm dat je jou gegevens goed moet controleren daar staan steeds de OUDE gegevens van mijn eerste certificaat!

Dit nu een paar keer laten weten aan de helpdesk maar nul reactie wat is er aan de hand?

2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-05-2018 om 10:10

Goedemorgen Robert,

Ik wil u vragen om hiervoor een ticket aan te maken of een e-mail te sturen naar support@versio.nl.
    Wij zien graag uw vraag + CSR in de ticket of mail tegemoet.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Robert Member
    Reactie geplaatst op: 22-05-2018 om 10:38

Dag Gavon Dank voor je reactie,

ik heb al enkele dagen een ticket aangemaakt maar werd eerst gereageerd zonder goed mijn bericht te lezen ik heb inmiddels ook een mail gestuurd maar die maakte alleen maar een nieuw ticket aan ;-) rest mij niks anders dan afwachten of er gereageerd gaat worden op het ticket. Normaal ben ik niet zo negatief maar tjonge het is vergt wel veel geduld van ons eindgebruikers.

maar nogmaals dank voor je reactie

4. Robert Member
    Reactie geplaatst op: 23-05-2018 om 08:15

Net vernomen dat het probleem bij de leverancier zit en dat er voor het weekend een bericht naar hen gestuurd is. het is wachten op een reactie van hun kant.

Als tip kan ik meegeven dat communicatie belangrijk is dus als ik dat geweten had dan was de frustratie minder geweest. Nu maar hopen dat de leverancier snel gaat reageren (ze hebben vannacht een reminder gekregen van Versio.

Gavon het is dus even wachten op hen.

5. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 23-05-2018 om 09:39

Goedemorgen Robert,

Heel vervelend om te horen dat het probleem dit maal bij de leverancier ligt, Het is helaas even afwachten tot er een reactie komt en uw ticket vervolgens afgerond kan worden.