1. Wesley Member

Index.html

Topic geplaatst op: 19-05-2018 om 23:17

Ik heb zojuist een domein met hosting aangeschaft.
    De standaard tekst in de index.html was "Welcome to the home of *mijndomein*
    To change this page, upload your website into the public_html directory"

Nu heb ik deze tekst aangepast in een Maintenance tekst. Hoelang voordat deze zichtbaar is op het domein? Ik krijg nog altijd de oude "Welcome to the home" te zien.

Met vriendelijke groet,

Wesley R

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 20-05-2018 om 11:01

Hallo, wijzigt u de index pagina in de map domains -> uwdomein.com -> public_html ? En niet de index pagina die in de public_html map staat in de root van uw FTP want dit is van het domein w****e*288.288.axc.nl .

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Wesley Member
    Reactie geplaatst op: 20-05-2018 om 11:04

Was er ook nu net achter gekomen, zat inderdaad in de verkeerde public_html. Bedankt!

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 20-05-2018 om 11:07

@Wesley Fijn te horen dat het intussen gelukt is!

5. Tessa Member
    Reactie geplaatst op: 10-06-2018 om 12:41

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem, echter had ik de index.html file verwijderd en vervangen door een index.php file. Ik krijg nog steeds de (verwijderde) oorspronkelijke html pagina te zien. Ik heb net gecontroleerd of ik wel in de goede folder dit heb gedaan en dat klopt. Kun je mij wellicht ook verder helpen?

6. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 10-06-2018 om 12:50

@Tessa Dit moet even nagekeken worden via een support ticket. U kunt een support ticket aanmaken via het Versio klantenpaneel: https://www.versio.nl/customer/helpdesk/tickets of via support@versio.nl . U ontvangt vervolgens een antwoord via het ticket van zodra nagekeken.