-
Member
-
Versio medewerker
-
MemberReactie geplaatst op: 24-05-2018 om 22:23
Ik vraag me vooral af wat op deze vraag het antwoord is, tot nu toe snappen de helpdeskmedewerkers van Versio niet erg veel van DNS vragen, zelfs niet als je het met screenshots voor kauwt
Vond u dit antwoord nuttig?
-
MemberReactie geplaatst op: 24-05-2018 om 22:31
Heb je wel de " en spaties verwijderd uit je DKIM record? anders werkt het nl zo wie zo niet.
Voor de test heb ik er net een toegevoegd op een van mijn domeinen en werkt het prima zonder '' en spaties, vandaar ben ik benieuwd de ''bevindingen'' van de ''helpdesk'' hier. ;-)Vond u dit antwoord nuttig?
-
Versio medewerkerReactie geplaatst op: 24-05-2018 om 22:36
@Karl Om welk ticket nummer gaat het? Dan kijken we dit even verder na voor u.
Vond u dit antwoord nuttig?
-
MemberReactie geplaatst op: 24-05-2018 om 23:34
@fabien Ik heb geen idee, ik vulde alleen aan en was benieuwd naar jullie antwoord op de vraag van Hans ;-)
Vond u dit antwoord nuttig?
Hallo, u kunt het DNS record even doorsturen naar ons. Dit moet even nagekeken worden via een support ticket. U kunt een support ticket aanmaken via het Versio klantenpaneel: https://www.versio.nl/customer/helpdesk/tickets of via support@versio.nl . U ontvangt vervolgens een antwoord via het ticket van zodra nagekeken.
Vond u dit antwoord nuttig?