1. Hans Member

Dkim niet zichtbaar na toevoegen

Topic geplaatst op: 19-05-2018 om 14:58

Hallo, bij dns instelling vul ik een dkim record toe maar deze is daarna niet zichtbaar ,ook al geeft hij aan deze te hebben toegevoegd ?

Reageer
  2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 19-05-2018 om 15:04

Hallo, u kunt het DNS record even doorsturen naar ons. Dit moet even nagekeken worden via een support ticket. U kunt een support ticket aanmaken via het Versio klantenpaneel: https://www.versio.nl/customer/helpdesk/tickets of via support@versio.nl . U ontvangt vervolgens een antwoord via het ticket van zodra nagekeken.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Karl Member
    Reactie geplaatst op: 24-05-2018 om 22:23

Ik vraag me vooral af wat op deze vraag het antwoord is, tot nu toe snappen de helpdeskmedewerkers van Versio niet erg veel van DNS vragen, zelfs niet als je het met screenshots voor kauwt

4. Karl Member
    Reactie geplaatst op: 24-05-2018 om 22:31

Heb je wel de " en spaties verwijderd uit je DKIM record? anders werkt het nl zo wie zo niet.
    Voor de test heb ik er net een toegevoegd op een van mijn domeinen en werkt het prima zonder '' en spaties, vandaar ben ik benieuwd de ''bevindingen'' van de ''helpdesk'' hier. ;-)

5. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 24-05-2018 om 22:36

@Karl Om welk ticket nummer gaat het? Dan kijken we dit even verder na voor u.

6. Karl Member
    Reactie geplaatst op: 24-05-2018 om 23:34

@fabien Ik heb geen idee, ik vulde alleen aan en was benieuwd naar jullie antwoord op de vraag van Hans ;-)