1. Jelle Member

Verhuizing Jimdo naar Wp | email weg

Topic geplaatst op: 17-05-2018 om 20:52

Goede avond,

Ik heb vandaag een website overgezet van jimdo naar wordpress. de hosting, email en domeinbeheer is via versio (niet bij jimdo). Ik heb via softaculous in de DirectAdmin wordpress geinstalleerd. website deed het echter niet aangezien ik geen ssl had. na het installeren hiervan draait hij als een zonnetje, echter zit ik met het volgende probleem: mijn email doet het niet meer. (stom geen backup gemaakt) nu alles weg en leeg. email account inmiddels wel weer te bereiken maar al het oude email verkeer is verdwenen. kan ik dit nog terug halen?

Reageer
  2. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 17-05-2018 om 20:58

Ik raad u aan hierover een support ticket aan te maken. Het forum is bedoelt voor customer to customer vragen en ik denk niet dat iemand hier u met deze vraag kan helpen. U kunt mailen naar support@versio.nl
    Dan wordt er automatisch een ticket aangemaakt door ons systeem van de mail die u stuurt.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Jelle Member
    Reactie geplaatst op: 18-05-2018 om 12:51

Mijn excuus en hartelijk dank Maurice.
    Gister avond een ticket aangemaakt (#326465). Echter tot op heden nog niks van jullie kant vernomen! Ik kom graag in contact met jullie (liefst telefonisch)

4. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 18-05-2018 om 12:57

Goedemiddag Jelle,

Het kan soms even duren voordat uw ticket beantwoord word, dit komt veelal door drukte.
    Versio heeft geen telefonische support, u kunt de helpdesk enkel benaderen via een ticket of per e-mail. Ik wil u vragen om nog even geduld te hebben, uw ticket word z.s.m beantwoord.