1. An Member

Mails worden niet meer verstuurd

Topic geplaatst op: 15-05-2018 om 09:55

Beste,

De contactformulieren op al mijn sites werken niet meer.
    2 voorbeelden: www.madebymie.be en www.rhodesian.be

Ik heb dit meerdere malen getest, met verschillende emailadressen.
    In de log op mijn server staat dat de mails zijn verstuurd.
    Ze staan ook niet in de spamfolders.

2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 15-05-2018 om 10:07

U geeft aan dat berichten die verstuurd worden via contactformulieren op de betreffende websites niet werken.

De servers van Versio forceren mails die verstuurd worden via script via info@ e-mailaccount. Gezien uw domeinnaam geen e-mailadressen heeft aangemaakt wordt de mail dus niet verstuurd.

U dient tenminste het info@ adres aan te maken, deze hoeft verder niet per se gebruikt te worden maar dient dus wel aanwezig te zijn om een mail te kunnen sturen. Als u het info@ adres aanmaakt dan zal het mailverkeer binnen 4 uur correct moeten werken.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. An Member
    Reactie geplaatst op: 15-05-2018 om 10:57

Beste,
    sinds wanneer is dit zo? want bij opzet werkte dit wel?

4. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 15-05-2018 om 11:03

Goedemiddag An,

Een exacte datum heb ik niet voor u, echter is dit al een tijd zo. Indien u het info@ e-mailaccount aanmaakt, dan dient het voor uw website 4 uur later te functioneren.

5. Gerben Member
    Reactie geplaatst op: 15-05-2018 om 13:24

Wellicht helpt het als ik meld dat ik al sinds vanochtend de volgende foutmelding ontvang:
    Could not connect to mailserver mail.axc.eu The connection was refused.

6. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 15-05-2018 om 13:36

Goedemiddag Gerben,

Het probleem wat u ondervind heeft geen koppeling met wat An ondervind. Ik wil u vragen om contact op te nemen met onze helpdesk met meer informatie en met welke gegevens u inlogt.

Hier vindt u instructies hoe u onze helpdesk kan contacteren: https://www.versio.nl/artikelen/377-hoe-kan-ik-contact-opnemen-met-de-helpdesk of u kunt een e-mail sturen naar support@versio.nl.