1. Joyce Member

Sending spam

Topic geplaatst op: 14-05-2018 om 16:13

Beste Versio-medewerker,

Mijn website www.ensafe-aal.eu is al een tijdje offline. Ik heb nu het ticket gezien wat ik ontvangen heb en daar staat op dat de website spam verzendt. Dit is nooit bewust gedaan en ik zie graag het probleem oplossen en de website weer online krijgen. Nu staat er in het ticket het volgende:

We urge you to take the necessary steps to fix this problem and to delete the script that is sending the spam. We also ask you to update the user's password and to update any open source scripts and plugins that is used by this user.

Ik zou deze stappen graag ondernemen, maar ik weet niet hoe. De link die eronder staat en verwijst naar het script dat spam verzendt werkt niet. Zou u mij kunnen vertellen wat ik kan doen om mijn website weer online te krijgen?

Hartelijk dank!

2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 14-05-2018 om 16:21

Goedemiddag Joyce,

Het forum is niet bedoelt met betrekking tot het afhandelen van abuse meldingen. Kunt u reageren op het ticket wat hiervoor is aangemaakt?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Joyce Member
    Reactie geplaatst op: 14-05-2018 om 16:52

Beste Gavon,

Bedankt voor uw reactie en excuses. Hoe kan ik reageren op het ticket?

4. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 14-05-2018 om 17:02

Goedemiddag Joyce,

Via het klantenpaneel kunt u naar uw tickets gaan in het menu, hier ziet u de desbetreffende ticket staan.