1. Rudy Member

This account has been suspended.

Topic geplaatst op: 13-05-2018 om 12:50

Onze website www.rolschaatsen.com geeft volgende fout:
    This account has been suspended.
    Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.

Kunnen jullie nakijken hoe dit komt aub ?

Reageer
  2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 13-05-2018 om 12:57

Hallo, uw hosting pakket is over de dataverkeer limiet: 32298.5 / 20000 MB.

U kunt tijdelijk extra dataverkeer bestellen tot het einde van de huidige maand via https://www.versio.nl/customer/webhosting/ -> vergrootglas voor het pakket -> Dataverkeer -> Bijkopen of indien het een reseller pakket betreft via https://www.versio.nl/customer/resellerhosting/ -> vergrootglas voor het pakket -> Dataverkeer -> Bijkopen.

Of het hosting pakket blijvend upgraden: U kunt het hosting pakket upgraden via het Versio klantenpaneel via Mijn Producten -> Webhosting en/of Reseller hosting -> overzicht -> klik op vergrootglas voor pakket -> Pakket -> upgraden.

Het hosting pakket staat momenteel terug actief, echter zal deze opnieuw suspenden indien er komende nacht nog steeds niet voldoende dataverkeer aanwezig is op het hosting pakket.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Rudy Member
    Reactie geplaatst op: 14-05-2018 om 13:33

Dank voor uw interventie gisteren. Ik had gisteren het volume aan dataverkeer opgetrokken. Maar blijkbar niet genoeg. Ik heb er nu juist terug 81 Gb aan toegevoegd (14+20+47), maar de site blijft down. Kunnen jullie nogmaals nakijken ? Ondertussen heb ik de oorzaak van het hoge dataverkeer gevonden (blijkbaar worden er foto's massaal gedownload). Zodra ik op de site kan, kan ik dat oplossen. Ik hoop dat de extra 81 Gb dan zeker meer als voldoende moet zijn.
    Ik bespreek volgende vergadering in het Team of we niet beter de webhosting upgraden naar een zwaarder type als structurele oplossing.

Alvast bedankt voor jullie snelle service!

4. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 14-05-2018 om 13:37

Hallo,

Geen dank, graag gedaan. Het pakket moest door ons nog handmatig geactiveerd worden, dat heb ik bij deze gedaan.