1. Yassin Member

Eigendom document van domein.

Topic geplaatst op: 10-05-2018 om 20:09

Ik wil graag vragen hoe en waar ik een document kan krijgen dat aantoont dat ik de eigenaar ben van een geregistreerde domein.

Alvast bedankt!

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 10-05-2018 om 20:27

Hallo, er wordt hier geen speciaal document voor opgesteld, buiten de factuur die u betaalt en de informatie die u kunt raadplegen in de WHOIS database van het domein.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Yassin Member
    Reactie geplaatst op: 10-05-2018 om 21:23

Bedankt voor uw hulp. Ik zag dat WHOIS een heleboel data liet zien zoals adres, telefoonnummer etc. Ik heb besloten om dit te verbergen door de domeinhouder op anonymous te zetten wat € 5 kosten. Ik dacht dat ik hierna continue de domeinhouder kon gaan wijzigen, maar ik kwam erachter dat als ik de domeinhouder weer op anonymous wil zetten het me weer € 5 gaat kosten.

Dit was nergens duidelijk aangegeven en ook waren er geen waarschuwingen weergegeven wanneer ik de domeinhouder wijzigde (Dit is iets wat ik wel verwacht bij een optie die me € 5 heeft gekost). Graag wil ik vragen of dit misschien opgelost kan worden.

Alvast bedankt!

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 10-05-2018 om 21:28

@Yassin Dit moet even nagekeken worden via een support ticket. U kunt een support ticket aanmaken via het Versio klantenpaneel: https://www.versio.nl/customer/helpdesk/tickets of via support@versio.nl . U ontvangt vervolgens een antwoord via het ticket van zodra nagekeken.