1. Miranda Member

    Kan geen helpdesk ticket aanmaken

    Topic geplaatst op: 09-05-2018 om 13:01

    Ik probeer een manier te vinden om een helpdesk ticket aan te maken, maar ik word elke keer doorverwezen naar de pagina met zoekopties. En daar vind ik niet wat ik zoek. (Niet erg klantvriendelijk als ik nergens contact kan opnemen)
    Ik heb namelijk in januari gevraagd om een verwerkersovereenkomst van Versio en het antwoord dat ik kreeg was dat ik deze in april zou krijgen. Dat ticket is inmiddels gesloten, de maand april is voorbij, en ik heb nog niets gehoord.

    Reageer
  2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 09-05-2018 om 13:06

    Goedemiddag Miranda,

    Hier vindt u instructies hoe u onze helpdesk kan contacteren: https://www.versio.nl/artikelen/377-hoe-kan-ik-contact-opnemen-met-de-helpdesk of u kunt een e-mail sturen naar support@versio.nl, dit word automatisch een ticket.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Miranda Member
    Reactie geplaatst op: 09-05-2018 om 13:09

    De helpdesk contacteren opties (de screenshot onderin) kom bij mij nooit in beeld. Ik stuur wel een mailtje naar het e-mailadres.

    Vond u dit antwoord nuttig?