1. Christophe Member

Wijzigen contactgegevens

Topic geplaatst op: 05-05-2018 om 13:54

Hallo,
    Via een 'push' heb ik een domeinnaam van een klant overgenomen. Nu wil mijn klant graag zijn oude niet meer actieve email-adres (die ooit gebruikt werd om zijn domeinnaam te registreren) wijzigen naar een ander mail-adres.
    Daar deze domeinnaam gepusht werd naar mijn account, moet ik er nog de domeinnaamhouder aan koppelen (met het nieuwe email-adres). Hiervoor heb ik een betaling uitgevoerd (.be-domein) , maar merk net op dat de EPP-code nodig is voor deze actie. Daar dit email-adres niet meer beschikbaar is, kan de EPP-code niet worden ontvangen.

1. Hoe kan ik het betaalde bedrag terugkrijgen (factuurnr. 2123450) , of toegevoegd worden aan mijn 'tegoed', daar de wijziging niet kan worden uitgevoerd?
    2. Is er mogelijheid het domein te locken? Ik, bedoel mocht er toch ooit een onbevoegd persoon, de EPP-code te pakken krijgen, zodanig de domeinnaam toch nog veilig in bezit kan blijven vd rechtmatige eigenaar?

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 05-05-2018 om 14:12

Hallo, dit moet even nagekeken worden via een support ticket. U kunt een support ticket aanmaken via het Versio klantenpaneel: https://www.versio.nl/customer/helpdesk/tickets of via support@versio.nl . U ontvangt vervolgens een antwoord via het ticket van zodra nagekeken.

Een .be domein locken is zo niet mogelijk via ons klantenpaneel.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Christophe Member
    Reactie geplaatst op: 06-05-2018 om 19:58

Hallo,

Intussen heeft mijn klant toch zijn oude email-adres kunnen recupereren. Gelukkig!
    Ok, ik heb nu een EPP-code ontvangen, maar hoe kan die domeinnaamhouder nu gewijzigd worden??
    Ik ga een ticket aanmaken hiiervoor.

4. Christophe Member
    Reactie geplaatst op: 06-05-2018 om 20:09

Hallo,

Intussen is alles gelukt.
    Eind goed al goed :-)

Alvast bedankt voor de hulp!!!

5. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 07-05-2018 om 09:43

Goedemorgen Christophe,

Fijn om te horen dat het allemaal gelukt is.