1. Joop Member

Domeinnaam is geparkeerd & Google Gsuite

Topic geplaatst op: 01-05-2018 om 14:19

Hallo!

Ik had een probleem met G suite van Google ik wil namelijk overstappen om mijn email van mijn domein te gaan gebruiken op Gmail.
    Nu moest ik allemaal MX bestanden toevoegen en daarvoor mijn DNS inschakelen.
    Ik wist niet dat daardoor de webhosting niet meer gekoppeld was?
    Nu heb ik dat weer uitgezet omdat G Suite eindelijke werkte alleen nu zie ik nog steeds als ik naar mij domein (www.joopschuhmacher.com) ga staan ''Uw domeinnaam is geparkeerd.'' ik heb mijn domein weer aan mijn webhosting gekoppeld alleen nu is mijn vraag komt mijn website weer terug zoals die was? Zo ja hoelang duurt dat ongeveer?

Nu kom ik bij 2de gedeelte en dat is het volgende.
    Ik heb nu eindelijk gmail aan de praat ik kan alleen wel emails verzenden maar niet ontvangen?
    En ja ik heb dit met meerdere email adressen geprobeerd.
    Nu vind ik al dat G Suite ongelofelijk k*t werkt qua set up alleen nu werkt het dus ook nog eens niet.

Ik hoor graag advies

Reageer
  2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 01-05-2018 om 14:29

Goedemiddag Joop.

Als u een domeinnaam opnieuw heeft gekoppeld aan uw hostingpakket, dan duurt het 4 a 8 uur voordat alles weer zoals voorheen was.

Ik wil u vragen om voor uw 2de vraag een ticket aan te maken of een e-mail te sturen naar support@versio.nl. Wij zien graag de instructies tegemoet die u dient uit te voeren.

Vond u dit antwoord nuttig?