1. Nico Member

Site niet zichtbaar

Topic geplaatst op: 25-04-2018 om 15:18

Beste mensen,

Zover ik kan nagaan heb ik een goede index pagina op de site www financiele-software-vergelijken.nl gezet. Alleen deze in niet zichtbaar. Wat doe ik verkeerd?
    Gisteren zelfde probleem met een andere website toen maar wordpress geïnstalleerd

Reageer
  2. Nico Member
    Reactie geplaatst op: 25-04-2018 om 15:57

Nu reeds zichtbaar. vraag blijft waarom is jullie eigen index.html gelijk zichtbaar en nieuwe niet

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 25-04-2018 om 16:01

Goedemiddag Nico,

Het kan eens voorkomen dat u nog een oude pagina ziet van een website die er eigenlijk niet meer moet zijn of dat uw website niet bereikbaar is voor u. De oorzaak is vaak de browser cache. De browser cache is een opslag waar data wordt opgeslagen om zo vervolgens sneller een website te laden.

4. Richard Member
    Reactie geplaatst op: 27-04-2018 om 13:13

Bij mij het zelfde www.voetbaschool-abc ook niet zichtbaar

Gr Richard

5. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 27-04-2018 om 17:09

@Richard Uw website staat niet in de map: domains/voetbalschool-abc.nl/public_html Dat is de map waarin u de website dient te bouwen.

Ik zie wel een Development map op deze locatie domains/richaur285.285.axc.nl/public_html

U zal de mappen en bestanden even moeten verplaatsen of uploaden naar uw eigen domeinnaam: domains/voetbalschool-abc.nl/public_html