1. Mies Member

Problemen website uploaden.

Topic geplaatst op: 25-04-2018 om 13:07

Hallo,
    Ik heb via FileZilla alle bestanden upgeload van m'n website onder public_html.
    Echt zegt de website als ik naar het domein ga nog steeds: To change this page, upload your website into the public_html directory

Ik heb al eerder websites upgeload via filezilla en heb hier nooit eerder last van gehad.
    Weet iemand wat er fout gegaan kan zijn?

Alvast bedankt,
    Mvg,
    Mies

2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 25-04-2018 om 13:16

Goedemiddag Mies,

Bij het aanmaken van een domeinnaam word er automatisch een index.html aangemaakt, dit is de hoofdpagina van een website, deze heb ik zojuist verwijderd.

Uw website heeft geen index.html pagina, u dient de hoofdpagina de naam te geven index.html of index.php

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Rhodina Member
    Reactie geplaatst op: 28-04-2018 om 00:30

Heb ongeveer dezelfde vraag.
    Ik krijg ook de melding: To change this page, upload a new index.html to your private_html folder.
    Maar hoe doe je dat precies? Sorry, ik ben een leek die graag wilt leren.

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 28-04-2018 om 09:38

@Rhodina Ik heb een instelling aangepast zodat u kunt werken in de public_html map in plaats van de private_html map. U zal nog wel een index bestand moeten plaatsen in de map domains/bu**in*ro***ce.xyz/public_html . Dit kan via FTP: https://www.versio.nl/artikelen/36-hoe-upload-ik-mijn-website-of-andere-bestanden-via-ftp

5. Sammy Member
    Reactie geplaatst op: 28-04-2018 om 18:06

Ik heb via een testaccount een website aangemaakt, hoe zet ik die nu over op onze werkelijke account? Ik moet toch niet opnieuw beginnen??

6. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-04-2018 om 09:37

@Sammy U zal de website dan moeten overzetten naar het andere domein op deze manier: https://www.versio.nl/artikelen/37-hoe-verhuis-ik-een-website

Indien het test domein en uiteindelijke domein op dezelfde hosting staan kunt u via "domain administration" in DirectAdmin -> change a domain name werken. Vervolgens zal u in de database van de website de URL moeten aanpassen naar het nieuwe domein.