1. Hvvzw Member

Upgraden van VPS + Starter of Expert?

Topic geplaatst op: 20-04-2012 om 19:10

Stel dat ik vandaag een Starter Light aanvraag maar deze wordt gaandeweg te "light", kan ik dan zonder problemen (en downtijd) opwaarderen en kan ik dit doen tot de Expert Platina (in verschillende stappen afhankelijk van de groei van mijn site)?

Als ik de HD bekijk dan gaat deze van 30GB naar 600GB en ik stel mij dus de vraag hoe ze zoiets verwezenlijken.

Ik twijfel eveneens tussen een starter en een expert.
    Vooral onderstaande baart mij zorgen:
    "Ook garandeert XEN dat er niet aan overselling wordt gedaan, u krijgt dus gegarandeerd de resources waar u voor betaalt."
    Moet ik daaruit dus afleiden dat er wel aan overselling gedaan wordt bij de starter-pakketten?

Graag even jullie (en versio's) hulp zodat ik niet de verkeerde beslissingen zal nemen.

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 21-04-2012 om 03:11

Hallo, je kan de Starter Light VPS laten upgraden tot Starter Platina zonder verlies van gegevens en downtime. Wil je richting Expert VPS, dan kan je een Expert VPS afnemen, je data overzetten en de Starter VPS laten verlopen.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Hvvzw Member
    Reactie geplaatst op: 21-04-2012 om 13:42

Tot zover de vraag of upgraden problemen kan geven.

Helaas ben ik er nog steeds niet uit of ik nu voor een starter of een expert zou kiezen.
    Indien alles volgens de regels gebeurt dan is een starter-pakket ideaal.
    Mijn vraag is dus: zijn er verschillen qua performances tussen de starter en expert pakketten (met identieke ram-modules)?

4. Reshad Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-04-2012 om 23:46

Een Expert VPS is stabieler en sneller dan een Starter VPS. Ik raad je een Expert VPS aan als je zoveel mogelijk stabiliteit wenst.