-
Member
-
Versio medewerker
-
MemberReactie geplaatst op: 15-04-2018 om 18:45
Bericht naar de huidige beheerder gestuurd maar hij weigert te pushen daar hij boos is dat de client overstapt naar mij.
Kunnen jullie pushen, want de verhuiscode heb ik al opgegeven zoals dat normaal gaat bij verhuizingen.
Met vriendelijke groet,
Arie die namens client inlogt.Vond u dit antwoord nuttig?
-
Versio medewerkerReactie geplaatst op: 16-04-2018 om 09:50
Goedemorgen Kowa,
Indien de huidige eigenaar niet meewerkt, dan verwijs ik u naar het volgende artikel: https://www.versio.nl/artikelen/47-wat-kan-ik-doen-als-de-huidige-eigenaar-niet-wil-meewerken-met-een-push de benodigde documenten, hiervoor dient u vervolgens een ticket aan te maken of een e-mail te sturen naar support@versio.nlVond u dit antwoord nuttig?
Hallo, een domein dat reeds bij ons staat kunt u met een push verzoek overzetten naar uw eigen account: https://www.versio.nl/artikelen/94-hoe-kan-ik-producten-overzetten-naar-een-andere-versio-klanten-account
De website bestanden zal u handmatig moeten overzetten: https://www.versio.nl/artikelen/37-hoe-verhuis-ik-een-website
Vond u dit antwoord nuttig?