1. Julie Member

To change this page, upload your website

Topic geplaatst op: 10-04-2018 om 21:33

Hallo
    Ik heb net via sitebuilder voor de allereerste keer een website gebouwd. Ik ken absoluut niets van websites bouwen dus ik ben al fier dat ik zover ben geraakt. Ik heb op de knop 'publiceren' geklikt maar zie nu het volgende verschijnen wanneer ik mijn domeinnaam intyp. To change this page, upload your website.
    Ik heb al zelf gezocht via vorige berichten van andere mensen in dit klantenforum en ik heb het stappenplan 'Hoe upload ik mijn website of andere bestanden via FTP?' gevolgd. Ik heb dus Filezilla geïnstalleerd. Ik kon dan ook alle stappen goed doen tot stap 5: In het linker venster kunt u naar een map op uw eigen computer gaan. U kunt bestanden en mappen uploaden door deze te slepen naar het rechter venster.
    Ik heb geen enkel idee wat ik bij stap 5 moet doen. Welke bestanden/mappen moet ik uploaden om de website te kunnen laten werken?

Bedankt alvast voor uw antwoord. Als het mogelijk is, dan graag in zo verstaanbaar mogelijke taal antwoorden. Al die computertermen zijn voor voor mij vrij onbegrijpbaar...Bedankt!
    Groetjes
    Julie

2. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 10-04-2018 om 21:38

Uw domein staat nog aan het hostingpakket gekoppeld. Nog niet aan de sitebuilder.
    U dient in te loggen op uw Versio klantenpaneel.
    Mijn producten -> Domeinnamen -> Overzicht -> Pijl naast domein -> Sitebuilder beheren -> Daar ziet u bovenaan staan. Domein aan sitebuilder koppelen.
    Als u dat heeft gedaan zal het domein binnen 4 a 8 uur inladen via de sitebuilder servers.

Vond u dit antwoord nuttig?