1. Fabian Member

Website & Elementor error na migratie

Topic geplaatst op: 04-04-2018 om 10:20

Enkele dagen geleden heb ik mijn website verhuisd naar mijn nieuwe domeinnaam (die ik ook hier naar Versio heb verhuisd). Sindsdien ging alles mis:
    - Wordpress Dashboard was kapot;
    - Elementor Pagebuilder was kapot;
    - Heleboel website contant was kapot.

Inmiddels is de Wordpress Dashboard enigszins toegankelijk gemaakt (voor 90%) gefixt, echter zijn veel onderdelen van de website nog steeds kapot en kan ik Elementor niet meer gebruiken (blijft vast staan bij het laden).

Iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden?
    Mijn website is www.trading-engineered.com.

2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 04-04-2018 om 10:28

Goedemorgen Fabian,

Zojuist heb ik de PHP versie eens verlaagd van 7.0 naar 5.6, kunt u aangeven of hierdoor 'Elementor' functioneert?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Fabian Member
    Reactie geplaatst op: 04-04-2018 om 11:02

Goedemorgen Gavon,

Bedankt voor je reactie.

Helaas heeft het geen effect. Ik heb gelijk even opgezocht welke nodig is voor Elementor en dat is toch PHP versie 7.0. Zou je deze versie terug kunnen zetten?

In de tussentijd is er ook iemand van Elementor naar aan het kijken. Ik houd je op de hoogte.

Met vriendelijke groet,

Fabian Polak

4. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 04-04-2018 om 11:07

Goedemorgen Fabian,

Zojuist is de PHP versie aangepast naar 7.0, indien nodig dan kunt u dit zelf uitvoeren, hiervoor verwijs ik u naar het volgende artikel: https://www.versio.nl/artikelen/345-hoe-selecteer-ik-een-andere-php-versie

5. Fabian Member
    Reactie geplaatst op: 04-04-2018 om 11:16

Goedemorgen Gavon,

Het probleem is opgelost. Elementor moest opnieuw worden geïnstalleerd en de oude URL moest ook daarin replaced worden door de nieuwe URL.

Hartstikke bedankt voor je hulp.

Met vriendelijke groet,

Fabian Polak