1. Desiré Member

BahaSite upload website 'forbidden'

Topic geplaatst op: 03-04-2018 om 23:40

Goedenavond,
    Ik heb gisteren een domein, hosting en sitebuilder gekocht. Inmiddels ook een site gemaakt maar het lukt me maar niet om de website te laten zien op het domein. Eerst kreeg ik een melding met public_index, deze al verwijderd maar nu krijg ik forbidden... ik werk met BahaSite, ik weet niet meer wat te doen. Het gaat om domein: www.desirevandolderen.com

Reageer
  2. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-04-2018 om 23:46

Uw domein staat nog aan het hostingpakket gekoppeld. Nog niet aan de sitebuilder.
    U dient in te loggen op uw Versio klantenpaneel.
    Mijn producten -> Domeinnamen -> Overzicht -> Pijl naast domein -> Sitebuilder beheren -> Daar ziet u bovenaan staan. Domein aan sitebuilder koppelen.
    Als u dat heeft gedaan zal het domein binnen 4 a 8 uur inladen via de sitebuilder servers.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Desiré Member
    Reactie geplaatst op: 04-04-2018 om 00:19

Heb het uitgevoerd, ik zal morgen ochtend kijken of het dan wel wil. :)

In ieder geval bedankt!

4. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 04-04-2018 om 00:24

Geen dank. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, helpen wij u graag.

5. JH Member
    Reactie geplaatst op: 01-05-2018 om 22:02

Mijn domeinnaam is inmiddels gekoppeld aan de sitebuilder. Ik heb de website al op de gratis sitebuilder gemaakt. Hoe kan ik dat koppelen.

6. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 01-05-2018 om 22:11

U dient in te loggen op uw Versio klantenpaneel.
    Mijn producten -> Domeinnamen -> Overzicht -> Pijl naast domein -> Sitebuilder beheren -> Daar ziet u bovenaan staan. Domein aan sitebuilder koppelen.
    Als u dat heeft gedaan zal het domein binnen 4 a 8 uur inladen via de sitebuilder servers.