1. Daniel Member

Beantwoorden ticket

Topic geplaatst op: 03-04-2018 om 10:56

Goedendag, hoelang duurt het ongeveer voordat tickets beantwoord worden? Ik had gisteren een ticket aangemaakt en de laatste reactie is van 16:20 uur. Voor de rest is het vrij stil.
    Misschien ben ik wel te ongeduldig hoor. ;)

2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-04-2018 om 11:13

Goedemiddag Daniel,

Gisteren was het 2de paasdag en hierdoor werden tickets af en toe bekeken en beantwoord, het was geen officiële werkdag. Uw ticket word z.s.m behandeld.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Daniel Member
    Reactie geplaatst op: 03-04-2018 om 11:23

Ah okee. Bedankt voor het antwoord. Als je de snelheid van tickets beantwoorden af en toe noemt.... dit ging namelijk best wel snel. Sneller dan ik gewend ben dan bij mijn vorige hoster.
    Petje af. Ik was even bang dat mijn ticket uit het oog verloren was.
    Ik wacht nog ff af.

4. Daniel Member
    Reactie geplaatst op: 03-04-2018 om 13:33

Nog even een snel vraagje. Ik zie bij "laatste reactie" de datum van vandaag staan en de tijd 13:21.
    Echter zie ik geen reactie staan?

5. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-04-2018 om 16:37

Goedemiddag Daniel,

Als u dit naar voren ziet komen, dan kan het zo zijn dat er een comment is aangemaakt naar een collega toe, echter is het bericht dan niet bij u zichtbaar, echter bent u dan wel op de hoogte dat er iemand bezig is met uw ticket en/of verhuizing.

6. Jan Member
    Reactie geplaatst op: 16-04-2018 om 21:31

Hoi, ik moet mijn database uploaden, maar kan maar 64mb uploaden.
    Kan ik tijdelijk 150mb krijgen?

Vr gr

jan

7. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-04-2018 om 21:40

Dat kunt u zelf via uw directadmin paneel (hostingpakket)
    Inloggen in directadmin > domein aanklikken> dan ziet u onderaan bij uw Advanced features "Select PHP version" . Daaronder kunt u een php versie kiezen voor uw site. En via show "php settings" eventueel extensies activeren of verhogen/verlagen via "Show php Extensions" op uw domein.