1. Maurice Member

High traffic website

Topic geplaatst op: 31-03-2018 om 23:18

Stel ik heb een onbeperkt data webhost en daarop host ik een website en die word echt heel vaak bezocht waardoor de website een soort van (geddost) wordt en eruit ligt. Wat moet je dan doen?

Zorgt versio er dan voor dat mijn site weer bereikbaar wordt? of moet ik een groter pakket gaan kopen..

En hoeveel kan een website eigenlijk aan kwa bezoekers?

Reageer
  2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 01-04-2018 om 10:59

Hallo, indien een website wordt aangevallen (ddos) dan zetten we de website offline tot de aanval stopt. Indien de website gewoon bezocht wordt door veel bezoekers zal het afhangen of de website voor overload zorgt op de server. Onze speciale pakketten bevatten meer resources en kunnen veel bezoekers aan. Mochten er problemen veroorzaakt worden door een website op de servers nemen we contact met u op om dit te bespreken en om een oplossing te zoeken. Op shared hosting deelt u de server met andere klanten, het is zo niet eenvoudig te zeggen hoeveel bezoekers. Indien u als enige klant gehost wil worden op de server is een VPS een betere oplossing: https://www.versio.nl/vps-hosting U hoeft dan geen rekening te houden met andere klanten op dezelfde server zoals bij shared hosting.

Vond u dit antwoord nuttig?