1. Victor Member

Website werkt niet of verwijst verkeerd

Topic geplaatst op: 27-03-2018 om 17:08

Hallo.

Puur toeval kwam ik er enkele dagen geleden achter dat mijn website niet meer werkt. Het betreft www.victorniederberger.nl (domeinnaam en hosting via Versio)
    Ik krijg eerste een HTTPS waarschuwing in Chrome (windows, osx), "NET::ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID", waarna bij doorklikken ik de melding 'Apache is functioning normally' te zien krijg, maar niet mijn website. Op Safari (iOS10, OSX 10.11) werkt de site wel goed, maar weet niet of dat door de cache komt.
    Daarnaast krijg ik bij Chrome bij het intikken van het webadres de suggestie van een hele andere site (houseofpuzzles.nl) en omgekeerd ook. Bij het intikken van dat adres komt mijn website weer als suggestie in beeld.
    Hoe los ik dit op?

MVG.

2. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 27-03-2018 om 17:34

Dit lijkt me inderdaad cache te zijn . Want ik kan geen problemen ontdekken hier. Zie hiervoor
    http://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen Als het goed is moet het dan niet meer voorkomen bij u.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Victor Member
    Reactie geplaatst op: 28-03-2018 om 02:02

Heeft inderdaad op OSX geholpen. Heel vreemd want ik had al meerdere keren een forced refresh gedaan, maar dat is dan kennelijk niet genoeg. Ik probeer het later op windows ook.

Vond u dit antwoord nuttig?