1. rudy Member

Probleem met account

Topic geplaatst op: 16-04-2012 om 18:26

Hallo ik he een reseller account waar ik nog mee aan het stoeien ben voordat ik mezelf op de hosting markt ga storten.
    Nu is het volgende het geval, ik zie in de file manager van mijn reseller account helemaal geen bestanden meer dit gebeurde gister toen ik vanuit het smf forum probeerde om schrijfrechten aan te passen. In één keer poef helemaal geen bestanden meer en als ik één van mijn websites probeer op te roepen krijg ik 403 Forbidden te zien. De bestanden zijn er wel als ik het schijfgebruik ververs dan blijft hij op dezelfde mb's staan. Ik heb contact gehad met support en die hebben een backup teruggezet maar het probleem blijft bestaan. Ik kan ook in de file manager geen mappen aanmaken en ook geen domeinen toevoegen. Ook via FTP krijg ik geen toegang. Het lijkt me iets met de rechten maar op een niveau waar ik niet bij kan, klopt dit of zie ik het verkeerd?

2. Reshad Bashir Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-04-2012 om 23:12

Hoi Rudy,

Ik denk dat je alle systeemmappen ook hebt weggegooid. Wat je even moet doen is je account laten resetten en een back-up herstellen.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. rudy Member
    Reactie geplaatst op: 17-04-2012 om 07:02

@Reshad Bashir, bedankt voor je tip, ik ga er maar weer eens een mailtje tegen aan gooien.

4. rudy Member
    Reactie geplaatst op: 17-04-2012 om 11:27

Contact via de chat gehad en het probleem is opgelost het was inderdaad een kwestie van de rechten. Een tip voor wie het niet weet, als je het smf forum gebruikt, ga dan nooit vanuit smf aan de schrijfrechten rommelen.