1. Levin Member

Domein suspended. Directadmin lukt niet

Topic geplaatst op: 22-03-2018 om 11:19

Mijn klant belde mij dat de website plat lag. Ik heb inderdaad net een mail gekregen:

User xxx has been suspended for bandwidth overusage

has arrived for you to view.
    Follow this link to view it:

http://xxx.195.axc.nl:2222/CMD_TICKET?action=view&number=000001544&type=message
    Nu kan ik nogal moeilijk zien what er achter de link schuilt vermits je je moet kunnen inloggen op directAdmin... De DirectAdmin die dus geblokkeerd is -_-

Kan iemand mij zeggen hoe dit op te lossen?

En hoe kan het plots dat die ik al jaren amper bandwidth gebruik en nu plots 150% erover zit? Is er een manier om te kijken welke trafiek er aan de gang is?

Reageer
  2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-03-2018 om 11:40

Goedemiddag Levin,

Dit kan verschillende oorzaken hebben, een lek in een thema een script/plugin of u heeft meer verkeer dan normaal. Hiervoor wil ik u vragen om contact op te nemen met de heldpesk. Hier vindt u instructies hoe u onze helpdesk kan contacteren: https://www.versio.nl/artikelen/377-hoe-kan-ik-contact-opnemen-met-de-helpdesk of u kunt hiervoor een e-mail sturen naar support@versio.nl

U heeft de mogelijk om meer dataverkeer bij te kopen via het klanten paneel bij uw hosting pakketten -> vergrootglas achter het pakket -> upgraden.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Levin Member
    Reactie geplaatst op: 22-03-2018 om 13:31

Blijkbaar zijn er plots 2000 mensen op een dag komen kijken, vandaar het opgebruikte bandbreedte.

Ik heb net een blok GB bijgekocht, maar de website is nog steeds niet online. Ik probeer ook al een half uur de helpdesk te contacteren, maar ik blijf van het kastje naar de muur gestuurd worden en het begint mijn keel uit te hangen hoe ingewikkeld dit wel niet is gemaakt. Ik volg de faq, ik volg de link uit uw bericht, ik volg de help-artikels en elke keer kom ik uit op die pagina waar ik minstens 3 woorden moet ingeven. Nergens staat er een +ticket aanmaken knop. Time is money en ik ben hier toch al eventjes bezig met dit probleem. Als het echt zo moeilijk wordt gemaakt dan ga ik genoodzaakt zijn naar een andere hosting over te stappen want ik ben eigenlijk op van de stress. En dit voor een stom probleem als "teveel bandwidth opgebruikt".
    Nog steeds kan ik niet in mijn directadmin ook...

4. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-03-2018 om 13:37

Hallo,

Bedankt voor het bijkopen van de bandbreedte. Ik heb de blokkade bij deze opgeheven.