1. Chris Member

Mailtjes DigiCert?

Topic geplaatst op: 21-03-2018 om 16:24

Sinds een paar weken krijg ik onderstaand mail om de week met verzoek om nog iets te activeren. Eerste paar keer weggegooid omdat ik er van uit ging dat het spam is, maar kunnen jullie dit voor de zekerheid bevestigen (heb een ssl-certificaat van jullie).

---------------

Dear Domain Administrator,

We've received a SSL/TLS Certificate Authority certificate request for riteco.eu. (With DigiCert's recent acquisition of SSL/TLS Certificate Authority, we're now responsible for processing your order.)

Order info:
    Domain name: domeinnaam.eu

What's next?

Before we can issue your certificate, approve the request to verify that you control -domein-.

View the order details and complete the request here (link is valid for 30 days):
    -link verwijderd-

Contact us if you have questions or need to reject the request here:
    (801) 441-6086

Why am I getting this email from DigiCert?

Recently, DigiCert acquired SSL/TLS Certificate Authority and all of its SSL/TLS services. While there will continue to be changes to SSL/TLS Certificate Authority as we build a stronger website security platform, we can promise you that things will get better and that we will continue to dedicate ourselves to providing you with the best website security experience possible.

Thank you,
    SSL/TLS Certificate Authority Customer Support
    (801) 441-6086
    Support ID: 9112-7458-2762-8971

2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 21-03-2018 om 16:44

Goedemiddag Chris,

Het bericht wat u ontvangen heeft is correct en heeft te maken met het volgende artikel: https://www.versio.nl/nieuws/symantec-certificaten-vereisen-heruitgifte-429

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Chris Member
    Reactie geplaatst op: 21-03-2018 om 18:20

Top bedankt.

4. Hans Member
    Reactie geplaatst op: 14-04-2018 om 13:56

Ik heb dit bericht begin maart ook gehad en heb er op gereageerd. Tot op heden heb ik nog geen nieuwe certificaat ontvangen

5. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 14-04-2018 om 14:03

@Hans U kunt dan een nieuwe heruitgifte aanvragen voor het SSL certificaat via het klantenpaneel of even contact opnemen via support@versio.nl om u hierbij te laten helpen.

6. Hans Member
    Reactie geplaatst op: 14-04-2018 om 14:08

@ Fabien, dat heb ik inmiddels al gedaan en kreeg binnen een paar minuten een nieuw certificaat. Staat er inmiddels al op en het werkt.

7. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 14-04-2018 om 14:16

@Hans Dat is fijn te horen dat het SSL certificaat opnieuw correct werkt voor u.