1. arjanofski Member

Unable to locate Wordpress content

Topic geplaatst op: 15-04-2012 om 18:36

Ik ben nieuw met het maken van websites, en daarom koos ik voor wordpress.

13-4-12: Wordpress site gemaakt, via installtron (3.3.1)-> eerste post gemaakt, widgets ingedeeld op de sidebar, theme geupload, en een plug-in gedownload (youtube embed plug-in).

14-4-12: Ik kon geen plug-ins meer installeren via wordpress, ik kreeg steeds deze foutmelding: Unable to locate WordPress Content directory (wp-content). Daarnaast nog veel gezocht naar hoe ik deze plug-in dan wel kon installeren.

15-4-12: Nog steeds hetzelfde probleem, daar kwam bij dat hij de categorie van mijn posts niet onthoudde. Gezocht naar oplossing van de problemen. Deze oplossingen heb ik uitgeprobeerd, en als het niet werkte (allemaal werkte ze niet), het weer in oorspronkelijke staat teruggebracht. Toen heb ik met filezilla (ftp-software) een plug-in geïnstalleerd, en toen deed de plug-in het wel.
    Op een gegeven moment kon ik de theme niet meer veranderen.
    Toen heb ik wordpress een paar keer geherinstalleerd, met oudere versies, maar ik kan nog steeds geen theme toepassen (ook niet uploaden van mijn pc), plug in installeren, post posten in een bepaalde categorie, enz...

Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?? Een reset van 'mijn hele webhosting gebeuren' (ik weet niet precies hoe het heet), zou ik niet erg vinden.

2. Pim Brouwer Member
    Reactie geplaatst op: 16-04-2012 om 08:10

Beste Arjanofski. Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik kan niks doen, behalve berichten plaatsen.

Hij geeft ook die wp-content map aan dat hij deze niet kan vinden.

Heb jij in je DOMAINS map in Filezilla ook twee mappen staan? Eentje van je registreerde domein en eentje met een gekke url. Zoiets als .eigtytwo.axc.nl?