1. Sanford Member

403 error op wc-ajax=update_order_review

Topic geplaatst op: 19-03-2018 om 16:13

Hallo,

Ik gebruik WordPress met WooCommerce op mijn website en op de afrekenpagina krijg ik een 403 error van wc-ajax=update_order_review, waardoor een klant niet kan afrekenen.

Ik heb opgezocht op internet wat het probleem zou kunnnen zijn, en overal kwam ik uit dat dit een webhosting probleem is.

Zouden jullie dit op kunnen lossen?

Met vriendelijke groeten,

Joren Wouters

Reageer
  2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 19-03-2018 om 17:09

Goedemiddag Sanford,

U heeft een aantal websites in uw account en hostingpakketten, kunt u aangeven om welke website het hier gaat?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Sanford Member
    Reactie geplaatst op: 21-03-2018 om 14:35

Hoi Gavon,

Het gaat om fotoshoot.nl

4. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 21-03-2018 om 14:47

Goedemiddag Sanford,

Wij hebben zojuist een test uitgevoerd, echter bleek dit een normale contactformulier is. Kunt u aangeven waar wij de melding kunnen reproduceren?

5. Sanford Member
    Reactie geplaatst op: 22-03-2018 om 00:46

Hoi,

Het blijkt nu dat www.fotoshoot.nl/afrekenen een 500 error geeft, kunnen jullie bekijk waarrdoor dit komt?
    Het gaat bij dit ticket om fotoshoot.nl/-afrekenen/, die geet de 403 error op wc-ajax=update_order_review.

6. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-03-2018 om 01:53

Dat komt omdat het script op afrekenen niet compatible is met php7.1 ik heb deze op 5.6 gezet waardoor hij wel werkt. https://fotoshoot.nl/afrekenen/
    Het forum is bedoelt voor customer to customer vragen en ik denk niet dat iemand hier u met deze vragen had kunnen helpen. U kunt de volgende keer hiervoor mailen naar support@versio.nl
    Dan wordt er automatisch een ticket aangemaakt door ons systeem van de mail die u stuurt.