1. Leonie Member

Domein verhuizen naar andere gebruiker

Topic geplaatst op: 18-03-2018 om 14:17

Binnen mijn resellerpakket wil ik graag een domein verhuizen naar een andere gebruiker. Helaas lukt me dit niet. zonder domeinnaam eerst te verwijderen bij de andere gebruiker. Weet iemand wat ik moet doen om dit over te zetten inclusief mail accounts?

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 18-03-2018 om 14:24

Hallo, u kunt het domein eerst hernoemen via domain administration -> change a domain name. Dan kunt u deze toevoegen op de nieuwe locatie en de data overzetten. Het domein kan namelijk niet onder twee verschillende users staan op dezelfde server.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Carl Member
    Reactie geplaatst op: 05-04-2018 om 17:35

Hallo, ik heb een soortgelijk probleem: ik wil een domein koppelen aan mijn reseller, maar het komt niet tevoorschijn in mijn lijst met domeinen. Ik krijg enkel de melding "domein already exists", maar zie het niet... En ik heb het gekoppeld aan mijn reseller hosting...

4. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 05-04-2018 om 17:48

@Carl dit komt omdat uw domein onder User level staat. Niet onder een reseller. Dus rechts op User level klikken dan ziet u het domein staan.

5. Carl Member
    Reactie geplaatst op: 05-04-2018 om 19:59

Bedankt Maurice!
    het domein is ook pas verhuist van andere hosting naar Versio. Blijkbaar kunnen sommige mensen er nog niet op... kan jij deze site zien (en eventueel ook eens doorklikken naar "FORUM"), bedankt!

www.aronnax.be

6. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 05-04-2018 om 20:02

Komt omdat alles op aronnax.be verkeerd is geupload. De files moeten in public_html staan. U heeft alleen mappen erin geplaatst met de files. https://www.versio.nl/artikelen/36-hoe-upload-ik-mijn-website-of-andere-bestanden-via-ftp