1. Guido Member

2 info@email adressen

Topic geplaatst op: 17-03-2018 om 12:37

Beste,

Ik heb een klein probleempje. Mijn website gaat bb-serenity.be heten en mijn email adres wil ik hetzelfde houden. Info@bb-serenity.be. Nu heeft de gemeente boekjes gedruk en met email adres info@serenity.be. Kan ik 2 info@adressen hebben waar mijn mail naartoe gestuurd worden ? Of kan ik op één of andere manier info@serenity.be koppelen aan info@bb-serenity.be ?

Reageer
  2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 17-03-2018 om 12:46

Hallo, u kunt het andere domein bestellen indien nog vrij voor registratie en instellen als domain pointer op bb-serenity.be : https://www.versio.nl/artikelen/91-hoe-maak-ik-een-domain-pointer-aan De e-mail van info@serenity.be zal dan uitkomen in de mailbox van Info@bb-serenity.be.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Guido Member
    Reactie geplaatst op: 17-03-2018 om 13:22

Beste,
    De domeinnaam www.serenity.be is niet meer vrij dus ik wil de domeinnaam op www.bb-serenity.be houden en mijn info@bb-serenity.be mail adres ook maar ik wil een 2de info mailadres toevoegen met name info@serenity.be

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 17-03-2018 om 13:27

@Guido U kunt geen adressen aanmaken op domeinnamen die u niet bezit. U moet dan over domein serenity.be beschikken. Indien dit domein niet van u is kunt daar geen info@serenity.be op aanmaken...