1. Michael Member

SSL installeren

Topic geplaatst op: 17-03-2018 om 11:27

Ik heb net een certificaat via versio aangeschaft, maar ben vergeten om eerst de handleiding te lezen, waardoor ik "stap 1" heb overgeslagen.

Bij de bestelling heb ik zelf de gegevens ingevoerd en dus niet de code die via DirectAdmin komt.

Nu heb ik 1 .cer en 3 .crt bestanden.
    Heb alles geopend via Notepad++
    Wil nu via directadmin mijn certificaten invoeren. Wat moet/kan ik doen om alles te laten werken?

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 17-03-2018 om 11:33

Hallo, u kunt stap 3 en 4 volgen van dit artikel: https://www.versio.nl/artikelen/95-hoe-moet-ik-een-ssl-certificaat-installeren

Of even contact opnemen via support@versio.nl zodat de installatie voor u kan uitgevoerd worden.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Michael Member
    Reactie geplaatst op: 17-03-2018 om 11:45

Moet ik daar alleen de .cer toevoegen, of ook alle 3 .crt?

Toen ik na de --RSA Private Key-- die verscheen, de .cer code plakte, kreeg ik de volgende melding:

Cannot Execute Your Request

Details

error using key: error:0B080074:x509 certificate routines:X509_check_private_key:key values mismatch

The certificate and key do not match. Please ensure you are using the correct key with this certificate

Ik heb helaas niet de financiele middelen om extra te betalen om het door jullie te laten doen....

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 17-03-2018 om 11:57

@Michael Bij stap 3 de inhoud van het bestand met de naam van uw website. En bij stap 4 de inhoud van de overige cert berstanden. De melding die u krijgt geeft echter wel aan dat het SSL certificaat niet overeenkomt met de private key. Er zal een heruitgifte aangevraagd moeten worden. Kunt u even een nieuwe CSR code maken en deze doorsturen naar support@versio.nl ? Dan kan dit nagekeken worden voor u.