1. Mark Member

Symbolische link aanmaken (laravel)

Topic geplaatst op: 15-03-2018 om 11:15

Ik ben bezig met het deployen van mijn laravel project op mijn webhost bij versio. Alles doet het maar ik loop nog wel tegen het volgende aan.
    Voor het uploaden en uitlezen van bestanden (foto's) gebruikt laravel disks waar een symbolic link voor moet gemaakt worden naar een storage map in de public(_html) map. Bij de lokale development kan je in de terminal gewoon "php artisan storage:link" runnen en dan wordt het geregeld.
    Nu moet ik de symbolische link aanpassen omdat de structuur niet het zelfde is als mijn lokale ontwikkel omgeving (mapje public heet nu public_html).
    Weet iemand hoe ik dit kan aanpakken binnen webhosting? Ik heb het al geprobeerd met een Cron Job met dit commando "ln -s /storage/app/public /public_html/storage" maar dat lijkt niks te doen.
    Alvast bedankt!

Reageer
  2. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 15-03-2018 om 17:57

Het symbolic link aanpassen kan niet. Ik raad u aan hierover een support ticket aan te maken. Het forum is bedoelt voor customer to customer vragen en ik denk niet dat iemand hier u met deze vraag kan helpen. U kunt mailen naar support@versio.nl
    Dan wordt er automatisch een ticket aangemaakt door ons systeem van de mail die u stuurt.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Arien Member
    Reactie geplaatst op: 16-03-2018 om 22:39

Kan je beter een VPS'je nemen.

Vond u dit antwoord nuttig?