1. Roel Member

    Domein in Office365 koppelen

    Topic geplaatst op: 13-03-2018 om 15:18

    Ik krijg mijn domein niet gekoppeld in office365.

    Onderstaande waarden heb ik ingevuld:

    Verwachte en werkelijke record TXT-naam TXT-waarde TTL Status
    Verwachte record @ MS=ms55822077 3600 Nog niet op de juiste manier toegevoegd
    Werkelijke record Record ontbreekt

  2. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 13-03-2018 om 17:45

    De txt records dient u tussen quotes te zetten dus als "MS=ms55822077" anders werken ze niet. Had u dat wel gedaan?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Roel Member
    Reactie geplaatst op: 13-03-2018 om 20:41

    In eerste instantie niet, echter veranderde dit vanzelf als in tussen ". Nu handmatig "MS=ms55822077" ingevuld maar ik krijg dezelfde foutmelding.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 13-03-2018 om 20:46

    Dns updates duren 4 a 8 uur voor deze resolven. Dus deze kan inderdaad ook nog niet werken. U moet daar nog even geduld voor hebben.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  5. Roel Member
    Reactie geplaatst op: 13-03-2018 om 20:48

    Als ik dus handmatig de aanhalingstekens heb gezet ipv automatisch door het veld zelf als ik op "opslaan" druk, maakt dit dus een verschil?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  6. Roel Member
    Reactie geplaatst op: 13-03-2018 om 20:50

    Even voor de duidelijkheid, alleen het veld: Value dient tussen aanhalingstekens gezet te worden?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  7. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 13-03-2018 om 21:11

    Vergeet u niet wat A records? Want alleen een txt record aanmaken in uw test dns template gaat nooit werken natuurlijk. Er moet minimaal 1 A record aanwezig te zijn.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  8. Roel Member
    Reactie geplaatst op: 13-03-2018 om 21:56

    Nou ja, natuurlijk weet ik dat niet omdat ik dit natuurlijk voor het eerst doe....

    Vond u dit antwoord nuttig?

  9. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 13-03-2018 om 22:08

    Daar waren wij niet van op de hoogte. Mocht het niet lukken raad ik u aan hierover een support ticket aan te maken. U kunt mailen naar support@versio.nl
    Dan wordt er automatisch een ticket aangemaakt door ons systeem van de mail die u stuurt. Via een forum vraag mogen wij namelijk niets corrigeren voor klanten.

    Vond u dit antwoord nuttig?