1. Jolanda Member

    Klant komt niet in DA na installatie SSL

    Topic geplaatst op: 08-03-2018 om 10:59

    Enige tijd geleden heb ik SSL certificaat bij jullie gekocht en geïnstalleerd (dit was een zware bevalling, maar dat terzijde).
    Nu wil klant via www.silvesters.nl:2222 inloggen in de DA om afwezigheidsmelding in te stellen, maar komt er niet meer in. Kan dit iets te maken hebben met de overgang naar https?

  2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 08-03-2018 om 11:05

    Goedemorgen Jolanda,

    Kunt u aangeven wat voor melding de klant ontvangt?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Jolanda Member
    Reactie geplaatst op: 08-03-2018 om 12:34

    Het is inmiddels gelukt, blijkbaar had ik toch het wachtwoord veranderd.....
    Wat ik eigenlijk wel graag zou willen is dat het ook via https gaat, dus via https://www.silvesters.nl:2222 , maar dat werkt niet, dan krijg ik 'site is niet bereikbaar' (kunt u zelf proberen).

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 08-03-2018 om 12:39

    Goedemiddag Jolanda,

    Fijn om te horen dat het u gelukt is. Directadmin is niet via uw domeinnaam via https:// te benaderen. U kunt de server over https benaderen via https://vserver37.axc.eu/

    Vond u dit antwoord nuttig?