1. Ad Member

    Mail

    Topic geplaatst op: 06-03-2018 om 18:19

    Sinds 1 maart ontvang ik geen e-mail meer. Vandaag vanaf een ander account een mail gestuurd en deze heb ik ook niet ontvangen. Op de betreffende account heb ik ook geen bounch ontvangen. Verzenden gaat overigens wel.

    Reageer
  2. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 06-03-2018 om 18:23

    Kunt u hier een ticket voor aanmaken en ons de bounce mail ook toesturen in tekstformaat in uw ticket?

    U kunt een ticket aanmaken via https://www.versio.nl/artikelen/377-hoe-kan-ik-contact-opnemen-met-de-helpdesk

    1. Ga naar https://www.versio.nl/helpdesk en toets uw vraag in. Bijvoorbeeld 'Een ticket aanmaken' en klik op zoeken.
    2. U zult dan een paar mogelijkheden zien, onder het kopje 'Helpdesk contacteren' vind u 4 knoppen.
    3. Klik op '+ Helpdesk ticket', maak een keuze bijvoorbeeld 'Webhosting of reseller hosting' en volg de stappen op het scherm.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Bert Member
    Reactie geplaatst op: 16-04-2018 om 14:02

    Ik ontvang geen mail via mijn roundcube server

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-04-2018 om 14:15

    Goedemiddag Bert,

    Om welke domeinnaam gaat het hier? indien u inlogt via mail.axc.nl met uw e-mailaccount en wachtwoord, ziet u daar ook geen mails staan?


    Vond u dit antwoord nuttig?

  5. Angelique Member
    Reactie geplaatst op: 03-05-2018 om 17:02

    Ik ook zo. hoe kan dit verholpen worden?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  6. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-05-2018 om 17:13

    Goedemiddag Anqelique,

    Indien u geen e-mail ziet staan via mail.axc.nl, dan wil ik u vragen om een ticket aan te maken of een e-mail te sturen naar support@versio.nl. wij zien graag meer informatie tegemoet en om welke e-mailaccount/ domeinnaam het hier gaat.

    Vond u dit antwoord nuttig?