1. Sander Member

DKIM icm Microsoft Office 365

Topic geplaatst op: 02-03-2018 om 11:57

Voor Office 365 wil ik DKIM instellen. Ik heb als eerste DKIM aangezet in DirectAdmin.
    Daarna heb ik diverse variaties als CNAME in DirectAdmin ingevoerd, maar wat ik ook toevoeg, Microsoft wil het niet herkennen.
    Wie kan de juiste invoer opgeven voor de velden Name en Value in DirectAdmin? Vast bedankt!

CNAME record does not exist for this config. Please publish the following two CNAME records first.
    selector1-mijndomeinnaam-nl._domainkey.mijndomeinnaamnl.onmicrosoft.com
    selector2-mijndomeinnaam-nl._domainkey.mijndomeinnaamnl.onmicrosoft.com

2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-03-2018 om 12:02

Goedemiddag Sander,

Kunt u aangeven om welke website/domeinnaam het hier gaat?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Sander Member
    Reactie geplaatst op: 02-03-2018 om 12:49

Het gaat mij om een algemene instructie die op iedere domeinnaam is toe te passen.

4. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-03-2018 om 17:42

Kunt u dan aangeven op welk domein u dit heeft ingevoerd? Want anders kunnen we natuulijk niet zien wat u verkeerd doet hierbij.

5. Sander Member
    Reactie geplaatst op: 04-03-2018 om 13:09

Het gaat om een nl-domeinnaam van me. Na de eerste pogingen heb ik alles weer terug gezet.
    Dus nogmaals de vraag: wie kan de juiste invoer opgeven voor de velden Name en Value in DirectAdmin?
    Vast bedankt!

6. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 04-03-2018 om 13:14

@Sander Dit moet even nagekeken worden via een support ticket. U kunt een support ticket aanmaken via het Versio klantenpaneel: https://www.versio.nl/customer/helpdesk/tickets of via support@versio.nl . U ontvangt vervolgens een antwoord via het ticket van zodra nagekeken.