1. Simon Member

Afbeelding laadt niet

Topic geplaatst op: 01-03-2018 om 15:47

Zodra ik mijn website open terwijl ik ben ingelogd bij DirectAdmin laadt de pagina netjes. Maar zodra ik ben uitgelogd van DirectAdmin wil het plaatje op mijn website niet meer laden. Hoe kan dat? het plaatje staat net als de website in public_html.

Reageer
  2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 01-03-2018 om 15:58

Goedemiddag Simon,

Om welke website gaat het hier?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Simon Member
    Reactie geplaatst op: 01-03-2018 om 21:52

Goedenavond. Het gaat om de website developmand.nl

4. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-03-2018 om 00:32

U had de url van de afbeelding verkeerd in de index geplaatst. Ik heb dit gecorrigeerd. Als u op de site even het cache refresh zult u zien dat de afbeelding nu wel inlaad.

5. Simon Member
    Reactie geplaatst op: 02-03-2018 om 17:58

Dank voor de hulp maar nu laadt de afbeelding helemaal niet meer ...

6. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-03-2018 om 18:07

Maar ik had de url correct ingezet op de index. Daar staat nu http://vserver202.axc.nl:2222/CMD_FILE_MANAGER/domains/developmand.nl/public_html/computer%20under%20construction.jpeg
    Die is er niet door mij ingezet want dat is een volledig path. Die is alleen op te halen als je ingelogd zit op de server. Gewoon http://developmand.nl/computer%20under%20construction.jpeg instellen voor de afbeelding.

7. Simon Member
    Reactie geplaatst op: 03-03-2018 om 17:07

Yes, nu doet ie het. Ik weet niet wat er eerder misging. Maar nu laadt de afbeelding ook als ik niet ben ingelogd. Dank voor de goede hulp!

8. Freddy Member
    Reactie geplaatst op: 03-03-2018 om 17:41

Ik zou de afbeelding wel even comprimeren, 5mb is een beetje veel voor een dergelijke afbeelding en zorgt voor langere en onnodige laadsnelheid.