1. Peter Member

Activeren van een ssl certivicaat

Topic geplaatst op: 28-02-2018 om 18:01

ik heb een vraagje ik heb vorige week een sslcertificaat besteld en betaald en dat was de Comodo positive ssl die is voldoende voor het gene wat we er moeten moeten doen , ik kan zien dat hij is betaald , maar het bleek dat door een foutje van mijn collega het mailadres wat gebruikt wordt door versio is komen te vervallen , onder tussen hebben we dit oude mailadres weer in werking gezet omdat blijkt dat alle correspondentie naar deze mail gestuurd wordt ,ondertussen hebben we onze inlog en mailadres veranderd zoals het behoort , maar ik vraag mij af hebben we daardoor iets gemist van een activering link of iets dergelijks want ik zie geen mogelijkheid om dat certificaat te activeren , weet iemand daar raad mee alvast bedankt

Reageer
  2. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 28-02-2018 om 18:14

Was dit dan onder een ander klantenpaneel? Want onder uw klantenpaneel staat alleen een wildcard ssl en deze is geheel nog niet uitgegeven. Ik raad anders aan dit via een suppport ticket door te geven. Het forum is bedoelt voor bedoelt voor customer to customer vragen niet voor support vragen. U kunt mailen naar support@versio.nl
    Dan wordt er automatisch een ticket aangemaakt door ons systeem van de mail die u stuurt.

Vond u dit antwoord nuttig?