1. Steven Member

    Mail naar Office

    Topic geplaatst op: 26-02-2018 om 14:07

    Dag allen,

    Ik heb een Office 365 abonnement gekocht. Ik wil mijn mails van mijn domein in Office 365. Ik begrijp niet goed hoe ik dit moet regelen.

    Heeft hier iemand ervaring mee?

    Reageer
  2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 26-02-2018 om 14:16

    Goedemiddag Steven,

    Kunt u ons de instructies overhandigen die u vanuit office 365 heeft ontvangen, hierin word er gevraagd om records aan te passen, heeft u deze? En voor welke domeinnaam is het?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Steven Member
    Reactie geplaatst op: 27-02-2018 om 16:50

    Dag Gavon,

    Bedankt voor de reactie. Het domein is stevit.be
    Dit krijg ik van Office:

    TXT-naam: @@ of sla deze stap over indien niet ondersteund door de provider.
    TXT-waarde: MS=ms15853462
    TTL : 36003600 of de standaardinstelling van uw provider.



    Prioriteit: 3276732767 of een andere waarde die niet al wordt gebruikt.
    Hostnaam: @@ of sla deze stap over indien niet ondersteund door de provider.
    Belangrijke aandachtspunten: ms15853462.msv1.invalid
    TTL : 36003600 of de standaardinstelling van uw provider.


    Zal mijn website hierdoor onbereikbaar zijn? En zullen de mails blijven verzenden en aankomen?
    Bedankt.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 28-02-2018 om 09:53

    Het is bij deze voor u ingesteld en het zou binnen 8 uur moeten werken voor u.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  5. Steven Member
    Reactie geplaatst op: 28-02-2018 om 12:00

    Oké super, bedankt.
    Is hier een guide voor zodat ik het zelf kan doen indien nodig?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  6. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 28-02-2018 om 12:35

    Goedemiddag Steven,

    Het volgende artikel helpt u hierin verder: https://www.versio.nl/artikelen/357-hoe-beheer-ik-de-dns-records-van-mijn-domeinnaam

    Hier kunt u dan nakijken wat mijn collega heeft ingevoerd. Dit kunt u als leidraad gebruiken.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  7. Steven Member
    Reactie geplaatst op: 28-02-2018 om 16:05

    Bedankt, dit mag dicht dan :-)

    Vond u dit antwoord nuttig?

  8. Kane Member
    Reactie geplaatst op: 28-02-2018 om 19:27

    Beste Versio,

    Gisteren heb ik het hosten van mijn website overgedragen naar een andere leverancier, echter heb ik op mijn verzoek bij mijn nieuwe hoster opnieuw gebruik gemaakt van roundcube. Ik zou graag mijn oude mails die momenteel hangen op jullie webserver in één keer overzetten naar de server van mijn nieuwe host zodat ik hierover kan beschikken bij mijn nieuw hoster. Kunnen jullie mij aangeven hoe ik deze mails kan overzetten of opslaan in een ZIP file indien dit niet mogelijk is?

    Met vriendelijke groet,

    Kane Downs

    Vond u dit antwoord nuttig?

  9. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 28-02-2018 om 19:41

    Dat kan alleen indien de IMAP folder overgezet wordt van het pakket.
    Maar dit moet de nieuwe hosting wel ondersteunen uiteraard. In de IMAP folder welke in de root staat van uw ftp worden alle mails opgeslagen.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  10. Steven Member
    Reactie geplaatst op: 02-03-2018 om 09:26

    Beste,

    Dit is nog niet in orde blijkbaar. Ik heb een mail gestuurd naar support@versio.nl. Bedankt.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  11. Steven Member
    Reactie geplaatst op: 02-03-2018 om 09:57

    Ter info, ik ontvang ook geen mails van klanten.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  12. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-03-2018 om 10:07

    Goedemorgen Steven,

    Kunt u dit aankaarten in het ticket die u aangemaakt heeft? dit vraag ik om te voorkomen dat op twee locaties de vragen worden gesteld, dit kan voor miscommunicatie zorgen.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  13. Steven Member
    Reactie geplaatst op: 02-03-2018 om 10:45

    Zeker, bedankt.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  14. Steven Member
    Reactie geplaatst op: 02-03-2018 om 15:17

    Ik krijg geen antwoord op mijn support aanvraag, ik ben al 3 dagen onbereikbaar via mail.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  15. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-03-2018 om 16:30

    Goedemiddag Steven,

    Uw ticket word z.s.m opgepakt, het is wat drukker op dit moment.

    Vond u dit antwoord nuttig?